MÅNDAG

publicerat i Allmänt;
Nu har slösa varit i farten igen köpte mig ett par träningsbyxor så tycker man att det är ännu roliagre och träna om man har något nytt. Typiskt mig jag vet men de e la ändå så?
Dem va iallafall väldigt bra och träna i så ska ha dem på mitt morgonpass imorgon.
Nee vad har hänt idag varit och ridit, hälsat på mormor och hon fick komma hem, jag blev så glad. Sen har jag tränat med Svennie. Och nu sitter jag här glor lite andra avenyn o så.

Bilder ifrån helgen, låt dem tala för sig själv.
Fick dem av Lina tur att någon kom ihåg att ta bilder, alltid lika kul.



Här kokas de GLÖGG


Olika glögg sorter, 03 vann.


Ala lite glögg


Spela spel, med andra ord?


ööö??


HEJ!





Ja hur ska du förklara detta Martin, kanske jag säger sallad så blir de dallas haha Fuskisar.


Sötisar


Slatten va grymt god, tummen upp ja.


Hej hej


Galningar


Mamma mia låt kanske, haha.


Lollo då detta missade jag.

Jaa kan ni förstå hur kul vi hade då?

Nu är de nattdags ska bara glo klart Boston Tea Party.

/ Emma Norbäck is feeling good.


Kommentera inlägget här :