Svävar På Moln

publicerat i Allmänt;
Jag kan inte sluta Le. Tränat för en ny tränare idag med min lilla Bulle. Och en härligare känsla får man leta efter. Alltså denna häst är helt underbar. Tänk att jag har tagit steget lastat in min häst och åkt iväg helt ensam och tränat för en ny tränare. Jag kan säg som så att tidigare har jag varit jätte rädd för att börja träna för någon. Så jag har velat nu i 2 år fram och tillbaka om hur jag skulle göra. Men jag kände att jag måste utvecklas mer och för att hoppningen ska gå bra så måste jag vara stabil i mitt markarbete! Och det är när saker och ting fungerar det är då man tycker att det är kul. Så nu ska vi fortsätta att kämpa och utvecklas. Det är aldrig försent och jag tog steget och gjorde de, nu i efterhand så ångrar man ju säg att man inte tog tag i en tränare direkt när
Man köpte honom men så är de ... Nu är det bara till och se framåt och fortsätta KÄMPA! 

-Han är mitt allt-

Kommentera inlägget här :